Сайт вчителя біології та хімії Остапенко Оксани Іванівни
Меню сайту
Категорії розділу
Природоохоронна діяльність [11]
Участь в акціях, конкурсах природоохоронного спрямування
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 67
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Екологічне виховання учнів » Природоохоронна діяльність

Агітбригада

 

                                     

 

            Тема . Збереження водних багатств рідного краю.

                 

Мета . Спонукати до збереження неповторної краси нашого рідного краю, сприяти  відродженню в очах громадськості престижу культурно- природної спадщини, шани до довкілля, виховувати в учнів любов до природи та обережне ставлення до неї, пропагувати ідею збереження водних ресурсів ,надати інформацію про стан екологічної проблеми водойм; формувати уявлення про види забруднення та наслідки впливу забрудненої води на організм людини; довести важливість чистоти водойм  для кожного з нас та необхідність їх захисту; сприяти виховуванню доброти, поваги, бережливого ставлення до природи рідного краю.

 

 Вступ.

Дівчина на сцені читає вірш   ( звучить музика)

1. Мій отчий дім, де всі стежки мої

Веселками ясними перевиті,

Де у садах співають солов’ї,

Де шлях в світи лежить в пахучім житі.

 

 2.Мій отчий дім, ти дав мені усе,

Моя Вкраїна піснею багата,

Ввійшла у серце співом голосним,

Як та любов, яку дарує мати.

 

3.Мій отчий дім, не перебудь в мені

Пристанищем дитинства тимчасовим,

Даруй мені легенди і пісні,

І мамине, і батька рідне слово

Команда виходить під звуки води, що тече, шикується красиво під музику.

Капітан :            Ми

1уч.                    Енергійні

2 уч.                   Кмітливі

3 уч.                   Організовані

4 уч.                   Любителі природи

5 уч.                   Оптимістичні

Капітан              Гуманні

           А разом ми :

Всі:                   екологічна агітбригада « Еколог»

Ми працюємо за такими принципами:

1 уч.                   Знання, терпіння, вміння

2 уч.                   Допитливість, точність, наполегливість

3 уч.                   Співчуття , співпраця.

Капітан:             А ще ми, екологи, повинні :

4 уч.                   Знати природні умови та екологічні біди нашої місцевості.

5 уч.                   Знати видовий склад рослин і тварин, та оберігати їх.

Капітан              Примножувати і зберігати природні багатства свого краю.

    Ми  проводимо природоохоронну, а також роз’яснювальну роботу     

Уч. 1    Насаджуємо дерева і квіти;

Уч. 2    Слідкуємо за чистотою шкільного подвір'я та вулиць навколо школи;

Уч. 3    Проводимо    просвітницьку екологічну роботу: виготовляємо газети, стенди, листівки, буклети ;

Уч. 4    Тримаємо зв'язок з місцевими органами правління;

Уч. 5    Проводимо двомісячник чистоти і озеленення;

Капітан    Беремо участь в екологічних акціях: "Птах року", "За чисте селище", "В об'єктиві натураліста"

Уч.1    Захищаємо екологічні проекти

 Уч. 2    Беремо участь у екологічних та валеологічних конференціях

 

Учні демонструють обласні грамоти.

 

 

 

 

Пісня "Ми бажаємо щастя ВАм"

( пісня на мотив « Мы желаем счастья Вам»)

Пусть струится солнца нежный свет,

За рассветом вновь придет рассвет.

Ничего прекраснее в этом мире нет,

Пусть сияет чистый небосвод

Всё вокруг рычит, свистит, поет,

Пусть прекрасен будет мир миллионы лет

Пр-в

Счастье – это мир в цветах

И полет орла в облаках.

Ты помни, человек,

Это мир в твоих руках.

Ты вперед иди смелей,

Сохраняя все на земле.

Природу ты спаси

Добротой души своей.

Капітан:             Ліс, луки, річки… Одвічна краса природи. Та чи ж вічна вона? Чи буде отак і завтра, і через роки, століття? Чимало лиха природі  заподіяно людиною. Вирубані ліси, затоплені землі, забруднені річки і моря…

22 березня – Всесвітній день води.Адже проблема чистої, джерельної , питної води – це наша проблема.

Капітан:          Вас вітає  команда  знавців природи ( говорять всі)

Наш девіз   : « Забруднення – переможемо , воду  -  чистою збережемо !»

  ( звучить фон):

2 уч.      Окраса нашого краю  – р. Оскіл ,  Червонооскільське водосховище.

3 уч.      Водні джерела у давніх народів були місцем, де поклонялися богам, воду берегли  як чудодійну рідину. 

4 уч.     О, водо! У тебе немає ні смаку, ні запаху, ні кольору. Тебе неможливо описати, тобою насолоджуються , не знаючи, що ти таке! Не можна сказати, що ти необхідна для життя. Ти -  саме життя!

5 уч.      Заселення земної кулі пов’язано з цілющими властивостями води.

6 уч.   Ти наповнюєш нас радістю, яку не поясниш нашими відчуттями. З тобою повертаються  до нас сили!  ( Антуан де Сент-Екзюпері)

Капітан :    поверхня Землі на 2/3 вкрита водою,у дорослої людини вода становить 2/3 маси тіла

2 уч.   об’єм води на нашій планеті становить 1800млн. куб. км...

3 уч.   людина може прожити без води 5 днів...

4 уч.   маса льоду на планеті становить 2/3 вод планети

5 уч.  в річки Борова та  Оскіл сільськогосподарські підприємства скидають органічні відходи 

6 уч   Туристичні бази відпочинку, розташовані на берегах Оскола, не утилізують сміття

Капітан :  Як результат - весь непотріб попадає до водойм.

 

Команда залишає сцену.

Сценка   ( звучить фон):

На сцену виходить дух річки (  дівчина). Сцена має вигляд берегу річки.

Там кружляє.  

Засмучено каже:

Заросла колись широка річка,

Ледве протіка очеретами

Вкрилась плямами її водичка,

Що  ж це трапилось, нарешті, з нами?

Ось  риба мертва попливла,    -     ( підстрибує злякано)

Та ж  ми - злочинці у очах Природи.

(З'являються жабенята, співають пісеньку про бруд у річці)

Колись на березі ріки так гарно спочивалось.

І плавали ми залюбки, плескались і сміялись.

А зараз спробуй, увійди , у води ці колись чудові

Виходим ми із хвиль ріки всі різнокольорові:

Врятуйте люди від біди, нас жабенят нещасних,

Ми хочем чистої води, купатись хочем часто,

Пірнемо весело сюди у води кришталеві

Так хочем  знову бути  ми , як жаби всі, зелені!!!

Жабки з різнокольоровими парасольками кружляють  .

 

Дух річки   . Гляньте на цих жаб! Що це з ними? Чому вони різнокольорові?

Всі разом танцюють.  Танець з парасольками.

Виконують пісню

( на мотив пісні «Земля в ілюмінаторі»)

Вода у нас забруднена ( 2 рази)

Повітря чистого давно нема.

І тужим за загубленим ( 2 рази)

За всім тим, що природа нам дала.

    Ми віримо, що зможемо –

    Планеті допоможемо,

    Ми повернем веселки кольори,

    Байдужість подолаємо,

    Бо про природу дбаємо,

    І розцвітуть розкішнії сади.

Приспів:

І сниться нам не «фанта » й «кока-кола»

Від них на нас усіх чека біда.

І сниться нам земля в цвіту довкола

І чистая джерельная вода.

 

1 уч. До вашої уваги екологічний лекторій.

 Від вживання отруєної води можна захворіти на гепатит, пневмонію і гастрит.

2 уч.     За статистикою по кількості онкологічних  захворювань Україна займає одне з перших місць в Європі .

3 уч.      3 млн. людей на Землі щорічно вмирають від хвороб, які пов’язані з якістю води.

 4 уч.     Серед країн Європи Україна є однією з найменш забезпечених водними ресурсами. Понад 800 сіл України втратили власні джерела питної води.

5 уч.      Деградація, висихання малих річок, невідворотно призведе до деградації великих рік, тому проблема їх збереження й оздоровлення є однією з найгостріших .

 Учасники демонструють плакати з фотографіями  р.Борова, що протікає по селищу.

6 уч.                  Подивіться: де вода всміхалась – заросло болото,

                                             

                      

    Де верба співала – зрубаний пеньок,

 

                          

Лисинами сяють береги сухії,

 

                           В дружбу із природою зробим швидше крок.

 

                                          

Всі разом:            Пам’ятайте, люди, назавжди,

                        Неможливо жити без води.

Сценка ( музика із кінофільму "Джентельмени удачі)"

( дія відбувається на березі річки . На сцені з’являються 2 хлопчики, які між собою розмовляють.)

Василь. Петро, ти глянь, яке містечко!

Петро . Ну що ж ,зупинимося тут. Ти глянь , а он і річка , і джерело,і дуб. Багаття тут розведемо.

(починає розбирати речі)

Василь. Ні , тут , під дубом.

Петро . Ну добре, хай, твоя взяла, я тут зірву  траву , а ти швиденько по дрова.

Василь. Ні ,я нікуди не піду !  (потягується)

Петро.  Чому?

Василь.  А дуб навіщо ? Ти з нього гілочки зломи, а я до джерела.

Петро. Добре , йди, водички принеси, багаття розклади , і юшки нам звари.

 ( розбирає речі, розкладує багаття, варить у казанку юшку.)

Василь. А ось мурашки. Що прийшли вже на обід?

Петро. Василь, задай їм жару, передай від нас привіт.

( один із хлопців знищує мурашник).

Петро. Ну що, на юшку довго ще чекати?

Василь. Готово, іди сюди, пора вже трапезу почати.

( їдять, з необережності один розливає юшку)

Василь.  Ти що, здурів? Я ще нічого не поїв, а ти  мене вже юшкою облив. Я бачу без прання і тут не обійтись.

 Петро. Пішли до джерела, мабуть. Пора похлюпатись.

(починають прати речі біля джерела, висипаючи пральний порошок)

Василь. Чи добрий в тебе порошок? Чи пляму виведе мою?

Петро. Та сип побільше, я у цьому знаю толк.

( на сцену виходить   лісничий)

Лісничий. Громадяни, ви порушили закон.

Василь і Петро.  Який?

Лісничий. Закон природи.

Ви прийшли, спокій порушили,

І чисту воду забруднили,

І з дуба гілочки зломили.

Петро. Вибачте, ми ж не хотіли. Ми все тут швидко приберемо.

Лісничий. А завтра  що? Спочатку все почнемо?

Василь. Ні, ні, сюди ми більше не прийдемо.

(Хлопці йдуть, команда виходить на сцену.)

1 уч.      Ви переглянули казку, а не здається Вам, що вона так близька до нашого реального  життя?

2 уч.     А чи побачили себе в образі Петра і Василя? Ніхто з вас не замислювався над тим, як ви відпочиваєте?

Капітан  . Людина не цінить воду доти, поки не висохне джерело! Річка в небезпеці.

4 уч.     Велику загрозу несуть сільськогосподарські стоки – мінеральні добрива та     отрутохімікати.

5уч.      Сіллю зимою щедро посипають дороги, щоб розтопити лід. За один  сезон на 1 м  доріг висипається до 100 кг солі. Весною  вона стікає в річки.

6 уч.    Щогодини в світі 1000 чол. помирає від отруєння води.

1 уч.    Лише 5 гр. нафтопродуктів затягують плівкою 50 м води, спричинюючи кисневе  голодування,  що призводить до загибелі ікри і малька.

2 уч.    Через забруднення води побутовою хімією, відбувається загибель екосистем.

3 уч.   Люди, а чи не пора, нам зупинитися? Невже нам мало?.......

Команда виконує  пісню "Бережи свій світ"

( на мотив пісні "Береги свой  мир" Фабрика зірок -3)

Имеешь право промолчать в ответ,
Но помни, что назад дороги нет.
Сверни с короткого пути,
Вовремя сойди с поезда в один конец.
Ведь рядом те, кому так нужен ты,
Дари им песни и дари цветы.
Любым печалям вопреки
И убереги душу их от пустоты!
П-в
Береги любовь, береги свой мир
Помни и пойми - мы рождены, чтоб быть счастливыми людьми.
Береги свой дом, души и сердца,
Поверь, что это ближе чем нам кажется...

Играет лучик солнца на стене
Рассвет бывает даже на войне!
И снова  свет рассеет тьму,
радуйся ему, этот свет живёт во мне...
Имеешь право промолчать в ответ,
Но помни, что назад дороги нет.
Сверни с короткого пути,
Вовремя сойди с поезда в один конец.

П-в
Береги любовь, береги свой мир
Помни и пойми - мы рождены, чтоб быть счастливыми людьми.
Береги свой дом, души и сердца,
Поверь, что это ближе чем нам кажется...
 

Капітан . Люди! Будьте людьми!

  2уч. Бережіть нашу планету!

  3уч. Хай ваші діти будуть здоровими.

  4уч. Ми хочемо дихати свіжим повітрям.

   5уч. Ми хочемо насолоджуватися живими квітами.

    6 уч.  Пам’ятайте, люди, назавжди,

           Неможливо жити без води.

    (Піднімають кольорові фото по черзі):

              -    Це – життя колиска, це – дощі,

               -    Це – роса і квітка на межі,

              -     Це –тумани, ріки і моря,

               -    Порятунок в спеку, це - Життя!

 

Використана література

1.Сценарії екологічних   заходів. - Харків.:Основа, 2006.- 365

2.Інтернет - ресурс:

http://forum.in-ku.com/printthread.php?page=4&pp=15&t=128520

3. Автор  фото  Остапенко О.І.

 

Категорія: Природоохоронна діяльність | Додав: oksana_ostap (07.01.2016)
Переглядів: 779 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz